четвер, 9 липня 2015 р.

Жук Микола Михайлович
   Народився 21 грудня 1987 року в мальовничому селі Товсте, Гусятинського району, Тернопільської області. Все його дитинство пройшло в рідному селі, на берегах повноводної річки Гнилка, та ставку, де так часто полюбляв проводити вільний час за грою з друзями. З ранніх років мати прищепила йому любов і повагу до ближнього, співчуття до стражденного, навчила берегти природу і допомагати нужденному. Так, як був вихований лише матір'ю, то любов до неї з юних років надихала його на творчість, яка проявляла себе у написанні віршів та співі. Активна участь у культурному житті села ще з шкільних років заполонила його серце. Це й визначило майбутній життєвий шлях хлопця. У 2006 році він вступає на державну форму навчання у Теребовлянське Вище училище культури, де на протязі довгих 4-х років здобуває освіту на відділенні "Режисура видовищно-театралізованих заходів", за фахом - актор театру і кіно та актор-ляльковод. Закінчив училище у 2010 році, продовжуючи брати активну участь у багатьох масових заходах не тільки сільського рівня, але й районного та обласного. Безліч пісенних конкурсів принесли йому перемогу, конкурси юних поетів теж не були менш визначними, декілька разів друкувався у газетних виданнях району та області. Пише вірші, пісні, сценарії масових дійств, активно веде свою Інтернет сторінку "Вконтакті", де всі бажаючі користувачі можуть прочитати та оцінити його авторські роботи в новому для нього жанрі - Статус! Своїми талантами завоював публіку Всеукраїнського фестивалю "Пісенні Медобори 2011 та 2012-го рр.", які принесли йому перемогу двічі, а численні конкурси у Теребовлянському училищі культури, зокрема 2-ге місце у конкурсі молодих вокалістів імені В.М.Виннічика, та участь, і перемога з командою гумористів в обласному конкурсі КВН-2006, та поїздка в Євпаторію на Всеукраїнський конкурс-огляд КВНщиків, а лялькова вистава: "В український рідний край поспішає Миколай" була відзнята командою операторів телеканалу "ТТБ" та неодноразово транслювалась на Тернопільських телеканалах. Багаторазово його вірші лунали на різних масових заходах, як у його виконанні, так і в виконанні інших читців. Безліч разів був диктором та ведучим районних масових заходів, а пісні в його виконанні з задоволенням слухали як в його рідному селі, так і за його межами. До Вашої уваги невеличка підбірка авторських віршів, які вже готуються ввійти до збірки молодого поета.


Для тебе

На тебе я молюсь, як на ікону,
Неначе манни з неба жду тебе.
Люблю тебе і не віддам нікому,
І ця любов до тебе не мине.

Прошу прощення за твої провини,
Твою невдачу бачу у собі.
Твій біль відлунням в мені лине,
Твої нещастя, значить, і мої.

Для тебе зірку з неба я дістану,
Найкращі квіти покладу до ніг.
Твоїх очей і твого стану,
В житті забути б я не зміг.

До тебе низько нахилюсь,
Скажу, як сильно я кохаю.
Як втратити тебе боюсь,
Не покидай мене, благаю.



Кохання

Приходиш ти у мої сни,
Та дивно дивишся на мене.
Що хочеш, мила, поясни?
Зроблю усе тепер для тебе.

А хочеш, небо прихилю.
Щоб з нього зірок назбирати.
Або вина тобі наллю,
Кохання щастя запивати.

Радієш ти, радію я,
Що маю, розділю на двох.
А на вустах твоє ім`я,
Для мне ти неначе Бог.


Найкращу в світі серенаду,
Поетом складену колись.
Тобі співатиму щоразу,
А звуки линутимуть в вись.


Візьми кохана мою руку
У неї свою поклади.
Переживем біду, розлуку,

                                                   Будемо разом назавжди


Немає коментарів:

Дописати коментар